دانلود بازی Need for Speed Underground 2 برای PC
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.

:::::..دانلود تاپ..:::::




دانلود بازی Need for Speed Underground 2 برای PC
نوشته شده در دو شنبه 27 مرداد 1393
بازدید : 993
نویسنده : آرش حسین زاده

NFS Underground 2 دانلود بازی Need for Speed Underground 2 برای PC

Need for Speed Underground 2 نام یک نسخه دیگر از سری معروف و پر هیجان بازی Need for Speed است که به دلیل جذابیت ها و ویژگی های ممتاز خود در سال 2004 توانست طیف عظیمی از بازیکنان را مجذوب خود کند و از موفق ترین نسخه های این سری بزرگ محسوب می شود. در این سری از بازی ها شما باید با استفاده از خودرو خود به رقابت با سایرین بپردازید و در مسابقات مختلف و همچنین جاده های بسیار متنوعی که از روی واقعیت ساخته شده اند به رقابت بپردازید و با استفاده از دقت و استعداد خود در رانندگی، قهرمان مسابقات شوید. Need for Speed Underground 2 به وسیله شرکت بزرگ و پر آوازه EA GAMES ساخته شده است که هر ساله سعی می کند بهترین عناوین را در ژانر های مختلف از جمله ماشین سواری عرضه کند.

در بازی Need for Speed Underground 2 ممکن است به طور ناگهانی در جاده های مختلف پلیس به دنبال شما بیاید و این نکته را در نظر داشته باشید که به راحتی و با افزایش سرعت نمی توانید از دست قانون فرار کنید، بلکه باید آن ها را فریب دهید تا به ماشین ها و یا ساختمان های مختلف برخورد کرده و شما نیز سریعا در یک نقطه کور و تاریک جاده پنهان شوید. گرافیک بازی Need for Speed Underground 2 در حد متوسطی قرار دارد اما عالی نیست و این نکته هر سال طرفداران زیادی را آزار می دهد زیرا بهبود گرافیک سری بازی های جنون سرعت بسیار کند است اما در این بازی با توجه به تاریخ عرضه آن طراحی ماشین ها و همچنین جاده ها از کیفیت مطلوبی برخوردار است. سعی کنید از نیترو استفاده کنید زیرا باعث می شود تا در اوایل حرکت شتاب بیشتری گرفته و یا در قسمت ها دیگر با استفاده از آن سرعت بیشتری بدست اورید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حجم فایل : 232.54 مگابایت

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

 



:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , ماشین سواری , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Need for Speed Underground 2 برای PC ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: